Tasuta tarne alates 250€

Ostujuhend

Kliendi ostukorv luuakse hetkel, mil Klient on leidnud sobiva toote ning klikkinud lingile „Lisa ostukorvi“.

Ostukorvis saate vajadusel toodete koguseid muuta või eemaldada. Muutes toote kogust ostukorvis, vajutage nuppu „Uuenda ostukorvi“.

Soovi korral võite jätkata poes ostlemist nupu „Tagasi poodi“ kaudu ning lisada ostukorvi täiendavaid tooteid. Vajadusel saate ostukorvi sisu kontrollida ja muuta.

Ostu vormistamiseks vajutage nuppu „Vormista ost“ ning täitke etteantud väljad:

Maksja andmed, Kohaletoimetamise andmed, Kohaletimetamise viis, Makseviis.

Tellimus loetakse esitatuks kui Tellimuse ülevaate lehel vajutada nupule„Esita tellimus“.

Ostu on võimalik vormistada kahel viisil:

  • Maksa külalisena – ühekordne ost kus andmed salvestatakse ainult selle ostu tarbeks.
  • Registreeru – võimaldab registreeruda püsikliendiks ning edaspidiste ostude puhul on võimalik ostuprotsessi lihtsamalt ja kiiremalt läbida

 

Makse info:

Pangalingid – Ostu vormistamisel sobiva panga valides suunatakse teid Teie poolt valitud internetipanka, kus kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus tasumisele kuuluva summaga. Palun kinnitage makse ning vajutage nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Peale makse sooritamist saadetakse Teile tellimus ja arve e-postiaadressile.

Ettemaksuarve korral – Teie e-posti aadressile saadetakse tellimusekinnitus, millelt leiate makse sooritamiseks vajalikud rekvisiidid.

Montonio järelmaks: üks taotlus – mitu pakkumist

Kasuta maksmiseks Montonio järelmaksu – ühe taotlusega saad Sa pakkumise mitmelt krediidiandjalt.
Lisa soovitud tooted ostukorvi ning vali makseviisiks Montonio järelmaks.
Vali sobiv lepinguperiood ning täida taotlus. Järelmaksuplatvormi kaudu saad sa mitmelt krediidiandjalt finantseerimispakkumise. Tutvu tingimustega ning vali enda jaoks sobivaim.
Järelmaksu tingimused:

  • Järelmaksuga finantseeritav summa 100–10 000 eurot
  • Periood 3–60 kuud
  • Intress alates 9.5% algsummalt

Krediidivahendusteenuse pakkujaks on Montonio Finance OÜ. Järelmaksu igakuise osamakse suurus on 12,19€ ja krediidi kulukuse määr on 31% aastas järgmistel näidistingimustel: kauba/teenuse maksumus 250 €, sissemakse 0%, intress 9,5% algsummalt aastas (fikseeritud), lepingutasu 9,9€, igakuine kontohaldustasu 0,9€ järelmaksu periood 24 kuud, tasumine igakuiste annuiteet maksetena. Maksete ja tagasimaksete summa 324.06€. Vajadusel konsulteeri asjatundjatega.

Montonio split makselahendus – maksa kauba eest hiljem või kuni kolmes võrdses osas!

Alates 25€ ostusummast, saad ostukorvi maksumuse jagada mitme kuu peale – ilma intressi, lepingu-ja haldustasuta.

  • Maksa hiljem – Saad kauba eest maksta kuu aja pärast ilma ühegi lisatasuta. 0% intress, 0€ lepingutasu ja 0€ haldustasu.
  • Maksa 2 osas – Jaota maksed kahe kuu peale ilma ühegi lisatasuta. 0% intress, 0€ lepingutasu ja 0€ haldustasu.
  • Maksa 3 osas – Jaota maksed kolme kuu peale ilma ühegi lisatasuta. 0% intress, 0€ lepingutasu ja 0€ haldustasu.

Kuidas toimida? – Vali e-poest välja sobivad tooted – lisa tooted ostukorvi – suundu maksma – täida vajalikud lahtrid – vali sobilikum osamaksete viis (maksa hiljem või 2-3 osas) – esita tellimus – tuvasta end Mobiili ID / Smart ID või ID-kaardiga – täida vajalikud lüngad – esita andmed!

Enne „Esita tellimus“ nupule vajutamist on Kliendil võimalik tellimusega tutvuda, selle õigsuses veenduda ning vajadusel andmeid muuta.

Juba esitatud tellimuse andmete muutmiseks peab klient ühendust võtma Tarmeco Trade OÜ klienditeenindusega.

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 9.00 – 17.00. Kontaktinfo e-posti aadress: info@storehouse.ee  või klienditeeninduse telefonil: 56080500.

 

Tarneviisid

Tarneaeg alates tellimise hetkest on 7-14 tööpäeva (laos olemas). Orienteeruv tarneaeg kuvatakse tootelehel. Tooteid, mida laos hetkel pole saab järeltellida.

storehouse.ee pakub 4 erinevat transpordi varianti:

  • Tasuta kohaletoimetamine
    Osta vähemalt 250 EUR eest ja toimetame ostud sinuni tasuta.
  • Pakiautomaadid 
    Itella SmartPost (www.smartpost.ee), Omniva (www.omniva.ee), DPD (www.dpd.ee).
    Juhul kui kaup ei mahu pakiautomaati, tuuakse otse kliendini tellimuses märgitud aadressile Omniva või DPD kulleriga lisatasu eest. Kaupade kohaletoimetamise kellaaeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
  • Postkontorisse
    Kaubad toimetatakse lähimasse postkontorisse vastavalt kliendi asukohale. Kliendile saadetakse teade postkontorist kauba saabumise kohta. Postkontorisse on võimalik tellida kaupasid mis kaaluvad vähem kui 30 kg ning mille mõõdud on väiksemad kui 180x80x60cm.
  • Kulleriga koju või kontorisse
    Kaupade kohaletoimetamise kellaaeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku. Kaupade kojuvedu kliendini on võimalik ajavahemikus 9:00 – 17:00 E-Rni. Kaubad toimetatakse kliendile trepikoja ukseni kuni 30 kg. Juhul kui kauba kaal on üle 30 kg, siis on tarne võimalik ainult kui klient on abiks kullerile mahalaadimisel. Tarne korrusele on lisatasu eest.
    Juhul kui kaup on raskem kui 30 kg või toote pikim külg on üle 120 cm siis suuremõõdulise kauba tarnekulu kalkuleeritakse eraldi ja võetakse kliendiga ühendust lisatasu osas.

Tarne tingimused:

  • Peale lepingu jõustumist toimetatakse kaubad tellitud aadressile vastavalt tellimistingimustele ning kliendiga eelnevalt kokkulepitud ajal.
  • Kaubad toimetatakse tootelehel välja pakutud orienteeruva aja jooksul.
  • Juhul kui storehouse.ee ei suuda kaupasid tarnida eelnevalt lubatud ajal storehouse.ee-st mitte olenevatel põhjustel (toode on ajutiselt laost otsas, hilineb tarnija põhjusel) informeerib storehouse.ee klienti esimesel võimalusel e-maili või telefoni teel 3 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest ning edastab uue tarneaja.
  • Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
  • Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Tarmeco Trade OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
  • Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info@storehouse.ee.
  • Täpsema info saamiseks kindla toote kohta palun pöörduda klienditeeninduse poole e-posti teel info@storehouse.ee, telefonil 56080500